Turnaukseen ja pelireissulle
Peleihin osallistutaan vain terveenä!
RUOKAILU JA LEPO ENNEN TURNAUSTA
Edellisinä päivinä tarpeeksi hyvin nukuttuja öitä (väsyneenä vaikea/turhauttavaa pelata)
Syö ja juo hyvin ja monipuolisesti ennen turnausta=tankkaus!! (Turnauksessa voimavarat koetuksella)
Älä syö isoja määriä herkkuja edellisenä päivänä
TURNAUKSESSA
Kuuntele omaa valmentajaasi ja ole paikalla ajoissa, minne on ohjeistettu
Muista että edustat itsesi ja joukkueesi lisäksi myös seuraa, hyvät ja kohteliaat käytöstavat.
Turha riehuminen pois. Pelien välissä kannattaa huilata, syödä ja kerätä voimia tuleviin peleihin.
Herkkujen syönti turnauksissa kielletty. Vasta pelien jälkeen on lupa syödä herkkuja.
TURNAUKSEN JÄLKEEN
Venyttele
Syö ja juo hyvin ja monipuolisesti, muista palauttaa menetetyt energiat.
Lepää. Kehitys tapahtuu levossa :)