Turnaukseen ja pelireissulle

  • Peleihin osallistutaan vain terveenä!

RUOKAILU JA LEPO ENNEN TURNAUSTA

  • Edellisinä päivinä tarpeeksi hyvin nukuttuja öitä (väsyneenä vaikea/turhauttavaa pelata) 

  • Syö ja juo hyvin ja monipuolisesti ennen turnausta=tankkaus!! (Turnauksessa voimavarat koetuksella) 

  • Älä syö isoja määriä herkkuja edellisenä päivänä

TURNAUKSESSA

  • Kuuntele omaa valmentajaasi ja ole paikalla ajoissa, minne on ohjeistettu 

  • Muista että edustat itsesi ja joukkueesi lisäksi myös seuraa, hyvät ja kohteliaat käytöstavat. 

  • Turha riehuminen pois. Pelien välissä kannattaa huilata, syödä ja kerätä voimia tuleviin peleihin. 

  • Herkkujen syönti turnauksissa kielletty. Vasta pelien jälkeen on lupa syödä herkkuja.

TURNAUKSEN JÄLKEEN

  • Venyttele

  • Syö ja juo hyvin ja monipuolisesti, muista palauttaa menetetyt energiat. 

  • Lepää. Kehitys tapahtuu levossa :)